Időben érkezett a segítség, nem mindenki részeg aki a földön fekszik
2017. május 31. írta: BoldiG

Időben érkezett a segítség, nem mindenki részeg aki a földön fekszik

foldon-fekvo-ferfi-hellodelsomogy-hu.jpg

Olvasónk levelét adjuk közre, nem szeretnénk, ha egy ilyen apró, de életet mentő fontos történet elsikkadna a hétköznapokban.

Az egyik buszmegálló mögött parkoltam le, hogy dolgom intézzem.
A ház előtti sövény mellett egy húzós kocsi, ruhaneműk, majd megláttam, hogy a magas, vizes fűben fekszik egy ember.

Telefon elő, tárcsázás 112.
Elmondtam mit látok. Kérdezte a hívást fogadó, oda merek-e menni hozzá?
Mondtam, hogy nem...a városban két gyilkosság volt a közelmúltban, de azt látom, hogy megmozdult a fekvő ember.
Nyugtázta, kérte várjak, kapcsolja a mentőket.
Vártam...majd bejelentkeztek.
Megkérdezték oda merek-e menni hozzá...jó lenne tudni, ivott-e.
Mondtam, én nem merek...de épp jön egy fiatalember...megkérem.
Végül ketten kérdeztünk, nincs-e rosszul.
A válasza az volt, hogy nincs rosszul...nem ivott, de most szeretne aludni.
Akkor derült ki, hogy egy nő....hajléktalannak tűnt.
Tolmácsoltam a mentősöknek a választ.
Annyit mondott a diszpécser, hogy szóljunk neki, hogy ott nem aludhat, keljen fel, mert különben mentő és rendőr fog jönni.

Hiába! Annyit kért hagy aludjon.
Nekem nem tűnt részegnek,de nem vagyok toxikológus.
A mentős kérte még egyszer a címet.
Tovább kellett mennem a dolgomra, de kicsivel több mint egy óra múlva ismét arra jártam.

Az idősödő hölgy ugyanott volt, de már ült, s jóízűen falatozott egy konzervkaját.
Mellette 2 pár kék gumikesztyű a fűben.
Elégedetten rám mosolygott.....
Elgondolkodtam.

Hogy őszinte legyek, a pofám leszakadna ha az anyám az utcán élne!
Jó...lehet, hogy piás, lehet, hogy csak volt életében egy nagyon rossz döntése és nincs már semmije, de egyszerűen nem tudom felfogni, miért kell az utcán élniük embereknek!
Miért nincs segítség számukra?

Milliárdos épület/parkfelújítások … pedig van régi, dohányboltok, kocsmahegyek...melyek kitermelik ezeket a szerencsétlen embereket...na az van...lesz.
Megfelelő szociális háló, közbiztonság, mikor lesz?

Szeretném megköszönni a "kék kesztyűsöknek" bárkik is voltak, hogy próbáltak segíteni a nőnek.

címlapfotó: illusztráció - hellodelsomogy.hu

 

írjon nekünk, ha látott vagy hallott valamit: szerkesztoseg@boldoguljgyorben.hu

Követed már a Boldogulj Győrben oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldoguljgyorben.blog.hu/api/trackback/id/tr6612554357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása