FEJET TALÁLTAK EGY GYŐRI SZELEKTÍV HULLADÉKGYŰJTŐBEN!
2019. július 20. írta: Rát Mátyás

FEJET TALÁLTAK EGY GYŐRI SZELEKTÍV HULLADÉKGYŰJTŐBEN!

fejkuka.jpgA Bécsi kapu térrel szemben szelektív hulladékgyűjtő szigeten az egyik kukában egy fejet találtak.

"A minap sétáltam a kettős híd felé és valami meglepőre lettem figyelmes. Először kicsit megijedtem, hogy egyik guberáló honfitársunknak segítségre van szüksége, hiszen egy fej volt látható a kuka kör alakú kidobójánál. Ahogyan közelebb értem megnyugodtam, hogy nem minden az aminek látszik. Csak egy próbababát helyeztek el humorosan, ám helytelenül a kukába.

kép: kisalfold.hu

Itt léphetsz be a Boldogulj Győrben Facebook csoportba, vagy írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit: a boldoguljgyorben@gmail.com címre.

Követed már a Boldogulj Győrben oldalunkat Facebookon? ITT most megteheted. Ingyen jutunk el hozzád, de nem ingyen készülünk, kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldoguljgyorben.blog.hu/api/trackback/id/tr4114971702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása