Amikor a Kisalföld nyelve Andy bácsi hátsójába ér
2017. szeptember 24. írta: Cseri Pál

Amikor a Kisalföld nyelve Andy bácsi hátsójába ér

szel_1.jpg

Elképzelt olvasói levél egy volt előfizető nyugdíjastól.

Tisztelt Tollnok Úr/ Úrhölgy!

Arra kérném, hogy néhány percre pihentesse új főnöke hátsóját és a saját nyelvét!

Most rám figyeljen!

Én eddig a Kisalföld előfizetője voltam. Nem mondom, hogy elégedett is, de azért csak büszke voltam arra, hogy a legnagyobb vidéki napilapot olvasom a reggeli kakaó mellett minden nap. Szépen fizetgettem az előfizetést, ami nem kevés, a lányom mindig mondta, kár azért a sok pénzért a kevés nyugdíjból…de én kitartottam!

Aztán jött Andy a mikulás a puccos izéjével…na, azzal, az aranyevővel…és megvette a Kisalföldet!  Le is mondtam rögtön az előfizetést. A lányom megmutatta, hogyan kell az interneten megnézni az on-line Kisalföldet, végül is csak nyolcvan éves vagyok, nem hülye!  

Most reggelente azon nézem a gyászjelentéseket. Nem olyan jó, de megjárja. A többi hírt is nézem, ha ráérek.  Erre ma mit látok: hogy az egyik cikkben az a hír, hogy Szél Bernadettnek lapos a kereke, meg hátrafelé néz a lámpája.  Itt a cikk is, idemásolom a linket, had csudálja bárki:

http://www.kisalfold.hu/belfold_hirek/lapos_gumival_kampanyol_szel_bernadett/2533529/

Na, te isten csudája tollnok! Értem én, hogy kell az állás! Azt is értem, hogy gerinced eddig se nagyon volt, mostanra meg a maradék is felszívódott. Látom ám magam előtt, ahogy izzadsz, hogy új főnököd alacsony ízlésének megfelelj valahogy! És itt a nagy lehetőség, hiszen eddig a kollégáid is átnéztek rajtad és „Nyaloncnak” hívtak a hátad mögött….Látom, ahogy témát keresgélsz a neten! És mit látsz? Szél Bernadett egy bicajon teker éppen. Na, itt a téma! Kezded is fikázni rögvest, hogy csak a fotó kedvéért ült fel arra a tekerenytyűre. És igazad van, ennek a Szél leányzónak ennél sokkal jobb fotói is vannak. Ez most nekem sem tetszik annyira!

De jön a csavar! Te Zseni! Te észreveszed, hogy lapos a gumi a bicajon! Sőt! A lámpa hátrafelé van hajtva és nem előre világít!  …És ebből aztán hatalmas kivetkeztetést vontál le rögtön: Küzdelmes dolog a kampány..és a hátrafordított első világításnak szimbolikus jelentése van! Ennyi? Két gyenge mondat?  Ennyire futja?  

Na, elárulok neked valamit: Az a gumi nem is lapos! Csak annyira akartál írni valami rosszat Szél Bernadettről, hogy már laposnak láttad! Ennyire elvakít az igyekezet?

És tudod, miért van az a lámpa hátrafelé fordítva? Mert ha nem lenne, a fénye kiégetné az a kevés gondolatot a fejedből, ami ott kószál a nagy sötétségben!

 

Címlapfotó:Facebook

írjon nekünk, ha látott vagy hallott valamit: szerkesztoseg@boldoguljgyorben.hu

Követed már a Boldogulj Győrben oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldoguljgyorben.blog.hu/api/trackback/id/tr5112889672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása