NE IJEDJEN MEG, NEM AZ ÖN KÉSZÜLÉKÉBEN VAN A HIBA! Órák óta áll az elektronikus ügyintézés jelentős része (birosag.hu, ügyfélkapu)
2018. április 26. írta: BoldiG

NE IJEDJEN MEG, NEM AZ ÖN KÉSZÜLÉKÉBEN VAN A HIBA! Órák óta áll az elektronikus ügyintézés jelentős része (birosag.hu, ügyfélkapu)

ugyfelkapu-zarva.jpg

Hajnali háromnegyed 4-től nem elérhető a hivatalos állami elektronikus rendszerek egy része, ami érinti többek közt az Ügyfélkapu magyarorszag.hu címen elérhető nyilvános szolgáltatását, valamint az intézmények - például bíróságok - által használt elektronikus küldeménykezelő rendszert.

A birosag.hu honlapján ez az üzenet fogad bennünket:

“A Központi Rendszert üzemeltető NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. jelzése alapján az elektronikus küldeményeket kezelő informatikai rendszer előre nem látott hibája miatt 2018. április 26. napján 03:48 pertől bizonytalan időpontig az elektronikus ügyintézés (beadványok érkeztetése, kiadványok kiküldése) szünetel. Az üzemkiesés végét külön közleményben jelezzük.”

Ügyfélkapun ez az üzenet fogad mindenkit:

“Tisztelt Felhasználó!

A magyarorszag.hu, az Ügyfélkapu és kapcsolódó szolgáltatások hibaelhárítás miatt nem elérhetőek.

Szíves megértését és türelmét köszönjük!”

És mit szól mindehhez a NISZ? Igazából semmit, legalábbis semmilyen tájékoztatásnak nem leltük nyomát.



Írjon nekünk, ha látott vagy hallott valamit: boldoguljgyorben@gmail.com

Követed már a Boldogulj Győrben oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldoguljgyorben.blog.hu/api/trackback/id/tr5813871808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása