Két éve négy, tavaly öt, az idén pedig ismét négy gyémánt díjat nyert városunk, amivel továbbra is az Országos Városmarketing Díj Gyémánt ranglista első helyezettje.
Győr város új arculatát, a „Védd a helyit, vedd a kisalföldit” – termelői piacot, a Barokk Bált és a RómerKvelle Fesztivált is kitüntetésre érdemesnek ítélte a zsűri az Országos Marketing Díj versenyen.
A díjátadón elhangzott, Győr továbbra is élen jár a jó marketingötletek tekintetében, egyben sok sikert kívántak az EYOF megrendezéséhez, amely újabb jó gyakorlatokra ad lehetőséget -írja a gyor.hu.
A megmérettetés évről évre nagyon jó visszajelzés számunkra, hiszen szeretnénk a lehető leghatékonyabban bemutatni azokat az értékeket, programlehetőségeket, amelyeket Győr kínál az itt élőknek és a hozzánk látogatóknak.
A gyémánt díjak jól mutatják azt a városi összefogást, amely keretében a kulturális, sport és turisztikai kínálatunkat összeállítjuk, hiszen az évek során az önkormányzat mellett számos intézmény, társulat, egyesület kínálata került már a díjazottak közé – fogalmazott Domanyik Eszter a Városmarketing és Programszervezési Főosztály vezetője.
Kiemelte, hamarosan kezdődik a nyári programsorozat, amely több olyan fesztivált is felsorakoztat, amelyek már határainkon túl is népszerűek, a júliusi Európai Ifjúsági Olimpiai Fesztivál pedig egész Európa előtt kinyitja Győr kapuját.
Pápai Nikolett marketing referens hozzáfűzte, Győr ezer élményt tartogat minden hozzánk látogató számára, új arculatunk is erre a sokrétű kínálatra hívja fel a figyelmünket újszerű, mégis közérthető stílusban.
Kiemelte, örömteli, hogy nem csak mi, győriek gondoljuk úgy, hogy ezer kincs birtokában vagyunk, hiszen minden évben próbálunk győri kuriózumokat indítani a pályázaton, melyeket gyémánt díjra is érdemesnek tart a szakmai zsűri. Győr annyi értéket rejt, hogy ezt a sort még jó néhány évig tudjuk folytatni.„
A nyertes pályázatokat az önkormányzat mellett a Győri Művészeti és Fesztiválközpont, valamint a Rómer Flóris Művészeti és Történeti Múzeum nyújtotta be. Tóthné dr. Kardos Krisztina, a fesztiválközpont igazgatója lapunknak elmondta, a termelői piac sikere a helyi portékák népszerűségében rejlik.
A színes kísérőprogramokra is egyre nagyobb az érdeklődés, miközben a résztvevők elbeszélgethetnek a termelőkkel és beszerezhetik a finomságokat. „Ebben az évben több újítással is készültünk: főként akusztikus jellegű koncertek szórakoztatják a piacra kilátogatókat, a napernyők, a kockás terítős asztalok, virágok otthonosabb hangulatot varázsolnak. Tavasszal egyéb programokkal is kiegészül –látványfőzéssel- a rendezvény.
Ekkor természetesen nagyobb színpadra, más térelrendezésre van szükség.” A Barokk Bállal kapcsolatban kiemelte, a farsangi szezon egyik legkülönlegesebb eseménye, mely az idén már 25-ik alkalommal várta egy igazi időutazásra a barokk és rokokó ruhába öltözött vendégeket.
Grászli Bernadett, a Rómer múzeum igazgatója kérdésünkre elmondta, a RómerKvelle egy olyan hiánypótló fesztivál a városban, amely a fiatal felnőtt korosztályt célozza meg, és biztosít számukra belvárosi majális hangulatot a május 1-hez legközelebb eső hétvégén.
Öt éves múltja alatt nagy utat járt be, egyre nagyobb népszerűségnek örvend, hiszen a Rómer Ház zenei kínálatát egészíti ki, amelyben az igényes élőzene fontos szerepet játszik. A fesztivált az önkormányzat támogatásával, a múzeum szervezésében, külsős programmegvalósítók munkájával és ötleteivel alkották meg.
Címlapfotó:kisalfold.hu
írjon nekünk, ha látott vagy hallott valamit: szerkesztoseg@boldoguljgyorben.hu
Követed már a Boldogulj Győrben oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!