Hivatalosan is leleplezték a Magyarországon készülő német sportkocsi legfrissebb kiadását.
Az Audi 1998-ban dobta piacra elsőgenerációs TT modelljét, melyből 2006-ban jött ki a második-, 2014-ben pedig a nemrégiben általunk is alaposan letesztelt harmadik generáció. Most pedig ez utóbbinak varrták fel a ráncait.
Az enyhén módosított külcsínű TT egyetlen 2 literes turbómotorral készül, ami háromféle teljesítményszinttel érhető el. A 40 TFSI 197 lóerős és 320 Nm nyomatékú, a 45 TFSI 245 lóerővel és 370 Nm-rel támad, a csúcson pedig a 306 lóerős és 400 Nm-es TTS változat trónol. A TTS kupé 4,5 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100-ra, a nyitható tetejű TTS pedig 4,8 másodperc alatt tudja le ugyanezt a produkciót.
Az elsőkerékhajtású 40 TFSI és 45 TFSI hatsebességes kéziváltóval, vagy hétsebességes S Tronic automatával rendelhető, a 45 TFSI Quattro és a TTS pedig csak ez utóbbi egységgel készül. Bővült az alapfelszereltség, így mostantól sok eddig fizetős extra alapáron jár. A legolcsóbb TT-k 17 colos kerekeken gördülnek, de opcionálisan akár 20 colos kerekeket is kérhetünk.
A kupé németországi alapára 35 000 euró (11,3 millió forint), a roadster pedig 37 500 eurótól (12,1 millió forint) indul. A TTS 54-57 ezer eurós (17,5-18,4 millió forint) alapárral bír, a legerősebb, 400 lóerős TT RS ráncfelvarrásáról egyelőre nem szól a fáma.
Fotó: Audi
Írjon nekünk, ha látott vagy hallott valamit: boldoguljgyorben@gmail.com
Követed már a Boldogulj Győrben oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!