Szorosabb együttműködésre és egymás termékeinek forgalmazására készül az Aldi-birodalom két szárnya, a Nord és a hazánkban is aktív Süd, e közeledés pedig várhatóan a magyar leányvállalatra is hatással lesz - tudta meg a Napi.hu az üzletlánctól. Friss hír, hogy Németországban a konszern mindkét ága egy teljesen új sajátmárkás tejjel rukkolt elő, amelyet az állatvédelmi irányelvek magas szintű alkalmazása mellett termelnek ki.Az Aldi Nord és az Aldi Süd vezetése megállapodott abban, hogy egyes saját márkás termékeiket kölcsönösen árulni fogják. Így az Aldi Nord üzleteiben kaphatók lesznek majd a Crane márkájú sportfelszerelések, s az Aldi Süd üzleteiben megjelenhet például az Aldi Nord üzleteiből ismert River Cola - írtuk meg korábban német lapértesülések alapján.Továbbá hamarosan megjelenik az üzletekben a Schneekoppe márkájú természetes alapanyagokat tartalmazó élelmiszerek is, ezeket nyáron egy komolyabb reklámkampány kíséretében egyszerre tervezik bevezetni a két áruházláncban. Hasonló lépésre korábban nem volt példa.
Vasárnap adták hírül Németországban, hogy a lánc mindkét szárnya bevezeti a Weidemilch nevű sajátmárkás tejeket, amelyek prémium szintű minősítést kaptak a német állatvédelmi szövetségtől, mert előállításuk során fokozott mértékben figyelnek az állatvédelmi elvek betartására. Ennek keretében például bőségesen nagy élőhelyet biztosítanak a teheneknek, mindig van szalma az istállóban, biztosítják számukra a friss levegőt és az etetés során kizárják a géntechnikai alapú tápszereket. A termékbevezetést a csoport azzal indokolta, hogy a vásárlók részéről egyre nagyobb a kereslet a környezetbarát gyártású portékák iránt.
A fenti példákon túl a két cég azt tervezi, hogy a jövőben összehangolják termékkínálatukat. Lapunk az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt.-től azt is megtudta, hogy a vállalat célja egy innovatív és hatékony beszerzési szervezet kialakítása, amely mind a versenykörnyezet változásaira, mind az ügyfelek átalakuló igényeire hatékony megoldást jelent. Ennek a törekvésnek a jegyében az Aldi Nord és az Aldi Süd szándékában áll a két vállalat együttműködésének kiterjesztése azokon a területeken, ahol ez gazdasági, illetve vásárlói előnyökkel jár. Az Aldi Magyarország az Aldi Süd részeként a korábbi gyakorlatnak megfelelően átveszi azokat a megoldásokat - legyen szó az üzletek berendezésének átalakításáról, vagy energiahatékonysági megoldásokról - , illetve termékeket, amelyek az Aldi hazai üzletpolitikáját támogatják, vagy a magyar fogyasztók számára újabb előnyöket jelentenek - fogalmaztak.
Pákolicz Attila, az üzletlánc sajtósa annyival egészítette ki a céges választ, hogy a szokásos gyakorlat szerint, amennyiben az anyavállalat valami újdonságot bevezet, az legkésőbb 1-3 éven belül eljut hozzánk is. Ha létrehoznak egy nagy, központi beszerzési hálózatot, amely új termékeket forgalmaz, az várhatóan Magyarországon is aktív lesz.
Az Aldi Nord és az Aldi Süd együttműködésétől függetlenül az Aldi Magyarország önálló hazai termékfejlesztéseket is végez. Az áruházlánc bővíti a friss zöldség-gyümölcs kínálatát, a convenience termékek körét, a laktóz- és gluténmentes, illetve biotermék szortimentet. Ezeken felül országszerte 123 Aldi parkolóban lesz elérhető az E.On által telepített és üzemeltetett elektromosautó töltőállomás, és a legtöbb ezután épülő Aldi üzletnél is kiépíti majd a töltőket. A hálózat országszerte összesen több mint 360 új töltési pontot jelent majd - válaszolták lapunknak.
A fotó illusztráció
Itt léphetsz be a Boldogulj Győrben Facebook csoportba, vagy írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit: a boldoguljgyorben@gmail.com címre.
Követed már a Boldogulj Győrben oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Ingyen jutunk el hozzád, de nem ingyen készülünk, kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!