Az a helyzet, hogy tele van a világ gyakorló elmebetegekkel és egyéb fura alakokkal, ha akarjuk, ha nem, és gerjesztik-terjesztik a hülyeséget egyesek. A butaság-generátor rendre kiakad, mondhatnánk.
Mindjárt itt van Boldog István Fideszes képviselő esete a Coca-Colával, aki gigakonzervatív beállítódását kinyilatkoztatva a Facebook-oldalán jelentette be, hogy addig nem iszik Coca-Colát, amíg a cég nem távolítja el melegbarát plakátjait Magyarországról.
A Coca-Cola másnap közleményben magyarázta el, mit szeretnének kifejezni a #loveislove címkével futó hirdetésekkel és különleges palackokkal. A Sziget Fesztivál idei témája a Love Revolution, azaz a Szeretet forradalma, amellyel a cég örömmel vállal közösséget, hisz az egyenlőséget és a sokszínűséget alapvető értékeiknek tartják. Az ikonikus, több országban is megjelenő, szivárványos palackcímkénk is ezt fejezik ki, ezen értékek előtt tiszteleg.
Ezt nem akarja érteni ez a Boldog gyerek. Szerencsésebb országokban kiröhögnék és rögtön leváltanák az ilyen politikust, hogy miért nem a fontos dolgokkal foglalkozik, meg egyébként is, ki a faszom is az a Boldog István. Nálunk nem így működnek a dolgok, rögtön lett a gyökér posztból nagy médiafelhajtás, pár napja másról sem beszélnek csak erről a szerencsétlenről, aki egy ideig nem fog kólát inni. Na és akkor mi van?
Viszont addig már nem terjed a figyelme, és nem jön rá arra, hogy milyen hatalmas reklámot csinál ennek az egésznek, minden ellenzéki politikus és szimpatizáns nyomja a Facebookra a kólás posztokat. Egyébként meg nem értem, hogy a keresztény szabadság nevében, miért nem engedik meg maguknak a fideszesek, hogy tényleg jó keresztény módjára elfogadóan viselkedjenek, és ne csak a gyűlöletpropagandát tolják mindenhol. Ráadásul annyira sunyi és embertelen az egész, hogy csak na. És tényleg, mi van a meleg keresztényekkel, mert biztosan vannak ilyenek, Boldog szerint ki kell üldözni az országból őket?
Hogy a butaság és az embertelenség mennyire ragadós azt meg a Hit Gyülekezet modellezi szépen, akik szinten kiakadtak a cég plakátjain, bizonyára nem véletlenül, ugyebár.
A Hit Gyülekezete nem csak a petíció-aláírásra buzdít, hanem, ahogy azt a 24.hu írta, hat kérdést ugyanis nekiszegeztek kedd délután a Coca-Colának. Íme a kérdések:
- A Coca-Cola szabadságról beszél, de akkor döntésével miért erőszakolja meg azon fogyasztói lelkiismeretét, akiknek más a véleményük ebben a megosztó társadalmi kérdésben?
- A szexuális orientáció, nemi identitás különösen védett személyes adatnak számít. Miért kényszeríti a Coca-Cola az embereket arra, hogy erről a szenzitív kérdésről bármilyen nyilatkozatot tegyenek?
- Miért idegeníti el termékétől azokat a kormánypárti fogyasztókat, akik kedvelik az üdítőitalukat, de nem szeretnének egy platformra kerülni a Coca-Colával pózoló ellenzéki politikusokkal?
- Minden cégnek joga van ahhoz, hogy bármely fogyasztói csoport felé – így akár a homoszexuálisok felé – reklámkampányt folytasson. A Coca-Cola azonban ezt a kampányát tudatosan a legforgalmasabb közterületekre (metróállomások, belvárosi csomópontok) vitte ki. Magyarországon az alaptörvény kimondja minden ember egyenlőségét, de egyértelműen meghatározza a házasság és család fogalmát is. A Coca-Cola plakátjaival és melegpárti hitvallásával azt üzeni a magyar társadalomnak, hogy az alaptörvény jogellenes, és változásra van szükség. Sokan akarják ma kívülről megmondani azt, milyen legyen Magyarország. Ezt azonban kizárólag a magyar választóknak, és a magyar társadalomnak joga eldönteni. A magyarok harminc éve elutasították azt, hogy Moszkvából mondják meg nekik, mi a jó és mi a rossz. Miért akar most egy cég Atlantából kioktatni bennünket?
- A közterületi reklámok korlátlanul elérik a gyerekeket. A szexuális intimitásban ábrázolt homoszexuális párok és egy gyerekek által is fogyasztott tömegtermék összekapcsolása megtévesztő módon beavatkozik a gyermekek személyiségfejlődésébe. Miért kényszeríti a Coca-Cola arra a gyerekeket és a szülőket arra, hogy az utcán, közlekedés közben morális meggyőződésükkel ellentétes képeket lássanak? Miért akarja a Coca-Cola a homoszexualitás támogatására csábítani a kiskorúakat? Ki jogosította fel a céget arra, hogy a szülők, pedagógusok helyett oktasson?
- Végül még egy kérdés: A Coca-Colát világszerte bírálják azért, hogy termékei egészségre és a környezetre ártalmasak lehetnek. Tényleg jó ötlet a megalapozott kritikákkal szemben egy provokatív, agresszív és megosztó kampánnyal válaszolni?
Így lesz egy hülye posztból országos hülyeség pár óra leforgása alatt. A környező országok polgárai meg sandán félrenéznek, hogy mekkora prosztók ezek a magyarok.
Kösz, Fidesz-Kádéjempé!
Itt léphetsz be a Boldogulj Győrben Facebook csoportba, vagy írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit: a boldoguljgyorben@gmail.com címre.
Követed már a Boldogulj Győrben oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Ingyen jutunk el hozzád, de nem ingyen készülünk, kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!