EGY BUSZSOFŐR MENTETTE MEG AZ IDŐS FÉRFI ÉLETÉT GYŐRBEN: Ha nem segít, elvérzett volna
2019. március 29. írta: Cseri Pali

EGY BUSZSOFŐR MENTETTE MEG AZ IDŐS FÉRFI ÉLETÉT GYŐRBEN: Ha nem segít, elvérzett volna

fair.jpg

Tanulságos levelet kapott az egyik olvasótól a Győrben közlekedünk csapata. Gondoltuk, mi is közzétesszük a történetet.

Egy múlt csütörtöki történésről írok, képet nem csináltam, mert eléggé sokkoló volt a látvány, és amúgy sem vagyok egy fotós figura. Reggel álltam a megállóban a Szigethyn, vártam a buszomat. Jött egy másik, ami nekem nem jó, arra csak egy felszálló volt, egy idős ember, aki megbotlott, amikor felszállt. De szerencsére nem esett el, gondoltam nem is történt semmi. Na, itt tévedtem nagyot! A busz csak nem ment tovább, a sofőr kiszállt az üléséből, és odament a férfihoz, hogy leültesse.

Aztán azt láttam, hogy a sofőr telefonál, aztán meg azt, hogy lefektetik az idős embert. A fiatal sofőr a nadrágszíját vette le, ezt még láttam. Volt egy nő még a buszon, ő odament hozzájuk. Mi, a buszmegállóban állók nem nagyon tudtunk mit tenni, minden a buszon zajlott. Megjöttek a mentők, elkezdték ellátni az idős férfit, közben láttam, hogy minden csurom vér.

A mentősök megköszönték, amit a hölgy és a sofőr tettek, és azt mondták az idős embernek, hogy a sofőr mentette meg az életét, mert könnyen lehet, hogy elvérzett volna. A sofőr ruhája tiszta vér volt, mintha mészárszéken dolgozna, én nem tudom, hogy egy botlásból hogy lehet ekkora vérzés.

Fotó: Győrben közlekedünk

Írjon nekünk, ha látott vagy hallott valamit: boldoguljgyorben@gmail.com

Követed már a Boldogulj Győrben oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://boldoguljgyorben.blog.hu/api/trackback/id/tr2714726191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása