EGY GYŐRI REZSIUTALVÁNY RÉMTÖRTÉNETE! Csak erős idegzetűeknek, sajnos
2019. szeptember 20. írta: BoldiG

EGY GYŐRI REZSIUTALVÁNY RÉMTÖRTÉNETE! Csak erős idegzetűeknek, sajnos

baltasember-ordit.jpg

Sokszor írtunk mi is a Fidesz legújabb kreálmányáról, a 9 ezer forintos rezsiutalványról.

Talán mindennél plasztikusabban elmondja ezt egy győri olvasónk Facebookon közzétett története:

“Édesanyám 84 éves kisnyugdíjasnak hétfőn vitte a postás eme kegyet, sajnos nem hallotta a csengetést mert az udvaron volt. Értesítés bedobva, de sajnos nem tud elmenni, mert nagyon messze a posta, lába meg nagyon fáj. Segíts lányom.......mint mindig.

Tegnap elmentem kérni egy meghatalmazást A4-es lap, pontosan kitöltve, 2 tanúval aláíratva ahogy illik, utána nyakamba a várost, ő Szabadhegyen lakik, vele is aláíratni, értesítést elhozni. Ma megpróbáltam átvenni.......mondja a hölgy, hogy erre bizony nem adja oda. 

Sok alkalmazott van a postán, de éppen tegnap tőle kértem a meghatalmazást, de ez nem hivatalos szerinte......... Mert? Nem postai alkalmazott előtt lettek aláírva! Mondom, ha a két tanút, meg édesanyámat ide tudnám cipelni, akkor már át is tudná venni........de ő akkor sem adhatja oda, bármennyire az egy szem gyereke vagyok. 

Akkor már idegesen, kérem a posta vezetőjét! Nagyon udvarias volt, és elmondta ugyanazt. Mondom, akkor kössünk már valami egyezséget, ezt hogy lehetne megoldani? Először menjek ki én is ismét Szabadhegyre, mondtam szó sem lehet róla.......az én időm is pénz......na akkor kiviszi édesanyám postása a MEGHATALMAZÁST hétfőn! /Nem az utalványt, mert azt csak egyszer lehet kézbesíteni! Akkor ott leigazolja, hogy valóban anyukám adta hozzá az aláírását, beviszi a postára, majd az én postásom meg dob be nekem egy értesítést.....hogy mindez megtörtént, utána ismét elmehetek a két értesítővel a postára, és felvehetem! :( 

Mondom neki, ha ezek után visszaküldik......mert a 10 nap le fog telni, csinálok akkor palávert, lehet, hogy úgy fognak elvezetni.Neki is elmondtam, hogy ebben van orbán levele, hogy törődik a nyugdíjasokkal............jobb lenne ha nem törődne, mert amivel elkezdtek foglalkozni, az már mind romokban.....Nem mosolyogva!

Ezután jön majd a harmadik menet, mert mindenkinek átutaláson vannak a számlái..........de csak végzek velük márciusig .......... Ezek után minimum érdemkeresztet adnak a törvény megalkotójának, amit én kívánok azt nem írom le........de gondoljátok hozzá!

Tényleg így becsüljük meg idős polgárainkat?!

 

Itt léphetsz be a Boldogulj Győrben Facebook csoportba, vagy írj nekünk, ha láttál vagy hallottál valamit: a boldoguljgyorben@gmail.com címre.

Követed már a Boldogulj Győrben oldalunkat Facebookon? Nem? ITT most megteheted. Ingyen jutunk el hozzád, de nem ingyen készülünk, kérünk, támogasd portálunkat! Köszönjük!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldoguljgyorben.blog.hu/api/trackback/id/tr8015137604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása